onsdag 28 november 2012
Inverterad Comviqreklam
Blir inte riktigt klok på Comviqs nya reklamer om att de har börjat med abonnemang. Själva reklamen går ut på att de sålt kontantkort i småköp och kiosker i flera år och pga det tydligen vet att kunden vill ha billiga abonnemang (ja vem vill ha dyra abonnemang?) eftersom allt tydligen är billigt där. Problemet här är ju bara att alla dessa små affärer som sålt Comviqs kontantkort i alla år är ju de som är absolut dyrast på de produkter som säljs där så med andra ord blir budskapet helt felvänt. Så hur tänkte de där? Nån på reklambyrån som aldrig handlat sina varor själv och tror att ju mindre affärer desto lägre priser kanske?
Etiketter:
billigt,
budskap,
comviq,
fel,
inverterad,
reklam,
reklambyrå
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar